Aug 19
/
Lina Jankauskienė
Pokalbis „Procesų PRO“ #11 STRATEGINĖ ANALIZĖ - KLIENTO PATIRTIES KŪRIMAS IR VALDYMAS
Pokalbyje CAN DO vadovė Lina Jankauskienė kalbina Justiną Klyvienę – lektorę, konsultantę, kurios pagrindinės veiklos sritys yra: inovacijų kūrimas ir valdymas bei klientų patirties kūrimas ir valdymas.
Pokalbyje girdėsite:
-
Kas yra kliento patirtis ir kodėl svarbu ją analizuoti ir tobulinti?
-
Kliento patirties analizė kaip strateginis namų darbas.
-
Vadovų rolė kuriant į klientus orientuotą organizaciją.
-
Matuoti ar nematuoti kliento patirtį?
-
Kaip atlikti savo klientų interviu, ir kodėl šis pratimas kartais toks baisus, nepatogus?
-
Būdai, metodikos, kurie sustruktūruoja šį pratimą: kliento patirties kelionės ir vertės srautų žemėlapių palyginimas.
-
Kano modelis: baziniai klientų lūkesčiai, patirties gerinimo parametrai ir wow efektas. Nuo ko pradėti?
-
Viešojo sektoriaus klientų patirties specifika.
Viso pokalbio klausykite:
Write your awesome label here.
bei SPOTIFY platformoje:
Jeigu mūsų diskusija Jums pasirodė įdomi ir vertinga - pasidalinkite su savo bendraminčiais! Klausimus ateities pokalbiams galite siųsti procesuPRO@can-do.lt arba per CAN DO soc.paskyrų žinutes Facebook, Instagram ir LinkedIN. Nuorodas rasite puslapio apačioje.

Gaukite naujienas pirmi!
Ačiū!
Klauskite drąsiai!
Rekvizitai:
UAB PROCESSUS OPTIMUS
Įm.k. 303392940
PVM m. kodas LT100010352716
A.s. Nr. LT85 4010 0510 0213 9074
AB Luminor (DNB) bankas, banko kodas 40100
Write your awesome label here.
Write your awesome label here.