Aug 19 / Lina Jankauskienė

Pokalbis „Procesų PRO“ #11 STRATEGINĖ ANALIZĖ - KLIENTO PATIRTIES KŪRIMAS IR VALDYMAS

Pokalbyje CAN DO vadovė Lina Jankauskienė kalbina Justiną Klyvienę – lektorę, konsultantę, kurios pagrindinės veiklos sritys yra: inovacijų kūrimas ir valdymas bei klientų patirties kūrimas ir valdymas.

Pokalbyje girdėsite:
  • Kas yra kliento patirtis ir kodėl svarbu ją analizuoti ir tobulinti?
  • Kliento patirties analizė kaip strateginis namų darbas.
  • Vadovų rolė kuriant į klientus orientuotą organizaciją.
  • Matuoti ar nematuoti kliento patirtį?
  • Kaip atlikti savo klientų interviu, ir kodėl šis pratimas kartais toks baisus, nepatogus?
  • Būdai, metodikos, kurie sustruktūruoja šį pratimą: kliento patirties kelionės ir vertės srautų žemėlapių palyginimas.
  • Kano modelis: baziniai klientų lūkesčiai, patirties gerinimo parametrai ir wow efektas. Nuo ko pradėti?
  • Viešojo sektoriaus klientų patirties specifika.
Viso pokalbio klausykite:
Write your awesome label here.
bei SPOTIFY platformoje: 
Jeigu mūsų diskusija Jums pasirodė įdomi ir vertinga - pasidalinkite su savo bendraminčiais! Klausimus ateities pokalbiams galite siųsti procesuPRO@can-do.lt ⁠arba per CAN DO soc.paskyrų žinutes Facebook, Instagram ir LinkedIN. Nuorodas rasite puslapio apačioje.